onsdag 6 april 2011

Näää

Nej, det bidde inget jobb där. Dom hade rörlig lön och jag vill ha fast så jag vet att jag kan betala räkningar och bidra hemma med ekonomiskt. Jag ger inte upp!! Jag söker vidare och skickar in ansökningar efter ansökningar dagligen och hoppas på napp igen.

I dag har energin flödat här hemma. Vårfint har det blivit. Har tvättat fönstrena men tyvärr blev det en del vita ränder på dom men det syns att dom är renare än förut. Får göra om det någon annan dag i nästa vecka. Har också dammsugat och skurat golven på bottenvåningen. Tog toaletten när jag ändå var igång.
Ute på klädsträcket hänger det handdukar och påslakan, dom kommer dofta underbart. Lite tidigt men jag är inte som alla andra! Jag är bättre!! hahahaha...

Nu ska jag vänta tills gubben kommer hem vid 23, ska fuska och äta mat från den gyllende måsen. Sen blir det raka vägen i sängen, han börjar jobba kl 03:00. I morgon jobbar han på "hemmaplan", så jag kommer ha sällskap i sängen dagarna som är kvar på denna vecka. 3 barn hemma i helgen med, tror att vi ska ta en match bowling då.

Kramkram

Inga kommentarer: