onsdag 20 april 2011

Finns

Jag lever och mår ganska bra. Hatar pollen just nu men jag har medicin som hjäper bra.
Mycket har hänt som jag inte tänker skriva här, det är för privat. Jag kämpar på som bara den för att få något att göra om dagarna, söker jobb överallt, även liten koll på studier. Är trött på att gå hemma och inte kunna bidra med något!
Har fått massor med energi och orkar mera nu, skönt! Går upp tidigt och hinner med en massa saker under dagen, det känns verkligen skönt!!

Ska hämta lilltroll senare i dag, ska även till min pappa och hämta lite saker. Sen hem igen och städa lite grann inför helgen. Ska också hinna skämma bort min man med ett varmt bad och ett glas bubbel, nej inte champange utan hallonsoda. Han behöver skämmas bort lite så mycket han jobbar om dagarna.

//kramkram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej äslakde vännen min!
Det gläder mig att du trots allt nu mår ganska bra och att du fått mera energi. Våren är en härlig årstid om man bortser från allergi då. Men man får mera energi när solen skiner och det blir mer å mer grönt ute. Jag håller på dig att allt kommer lösa sig till det bästa i slutändan. Love you!!! Puss/ Anna S